Skip to main content

Fast & Furious 7


Semalam g la tgk cite ni....sebab ramai sngt suggest gi tgk...for those yang lama da kenal aku mesti tau...aku mmg tak suka cite action...seram...ganas2 bagai...pastu kelajuan...aku lebih kepada cite drama...tp diaorg mmg suruh aku g...dan bila aku g tgk...and yes bila aku g tgk...mmg aku akui...cite ni best dan SEDIH!!!!!part blakang tu really menyentuh hati...NAGIS jugak!!!hohohohohohoh..aku suka lagu ni skrg...asyik replay banyk kali,....hohohohohoh..




Korang cuba pejam mata then dgr lagu ni...ouch...

g la menonton bagi yang belum g tgk lagi...anda pasti akan terkesan... :-(



LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..