Skip to main content

Wake Up SHAHIR!!!!!


Entahlah rasa macm lately ni aku sedikit leka dengan apa yang aku da fokus sebelum ni...aku rasa aku mcm dan jauh sesat kat simpang jalan ni...i have to u turn back n get me on track...i can do this...i need to start some thing on my PHD proposal..title mcm da ada....so skrg kita cari pengisian dia...work hard shahir if u want that!!!!

malas mula menghantui diri...masalah mula mencengkam diri...tekanan mula menekan diri...u have to face it shahir!!!!!



LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..