Skip to main content

2015 will end soon....

Alhamdulillah...hari ni last day untuk tahun 2015...banyak benda berlaku untuk tahun 2015...ada baik..ada buruk...ada sedih..ada happy...ada segala-galanya...

happy news 2015..

AKU DAH MASUK 3 SERIES!!!!!

application for moving to Kuantan has been APPROVED!!!!so skarg aku da kije kat Kuantan yang tercinta...of course la...MAK the most person yang paling happy...

Kahwin...yup...i already married on 28th Nov 2015...tp for this time being...PJJ dulu la...she need to work at JB selagi tak dpt kija Kuantan..

sepanjang tahun 2015...aku sedar aku terlalu banyak meroyan...emosi aku mmg susah nak stabil...puncanya diri aku sendiri...entahlah bila kita sendiri tak paham diri kita atau terlalu memendam rasa end up benda tu dtg sergah kita balik...dan aku mmg mengaku aku muda melatah...

terlalu banyak sngt benda buruk nk share untuk tahun 2015...tp aku rasa tak nak share la...sebab aku malas nak ingat...bak kata omputih...MOVE ON!!! hahahahah

btw...25.12.2015...aku exciden...hurmmm..masa tu aku kat JB...dan agak teruk jugak tu...i feel so bad...aku drive kereta wife..dia baru beli kete tu dalam 3 tahun mcm tu..suddenly...bila aku pegang exciden..org langgar belakang kat trafik light...dan keta tu da masuk bengkel pon skrg...syukur alhamdulillah...both of us selamat...kereta jer nazak...

apa lagi untuk korg ek...hurmmm...tahun 2016 aku tak nak set apa2 dah...biarkan jer apa yang berlaku aku nk hadap jer...so skrg masa untuk korg enjoy dengan gambar2 yang aku suka untuk tahun 2015...



Of course la...walaupon gambar lama...kau sentiasa RATU dihati ku...


teammate 


Best Friend for ever!!!!


tidokan ultraman kekenyangan...


pic kawen..


family


kawan lama tak jupa...hahahahaha

semoga tahun 2016 memberikan sinar yang terbaik untuk kita semua....insyAllah...HAPPY NEW YEAR kengkawan

LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..