Skip to main content

Di Saat Ko Kebulur Nak Makan Nasi Ayam Kusus

Semalam aku baru balik dari outstation...gila sungguh bulan ni..xda break lansung weekend...sampai umah jam 3.00ptg...aku da siap solat aku baring...then aku terlelap...smpi la koi 8mlm...gegas bangun solat maghrib...then aku ngantok balik...tp perot aku lapar gila...so aku terbayang dan teridamkannak makan la nasi ayam kukus mak cik bawah pokok sebelah banglo tu...aku gagahkan diri juga....bangun demi perot aku ni...sampai aku kecewa...mak cik tutup kedai...mmg frust gila umpama ibu mengandung yang tak dapat makanan dia...so aku pon pusing la...dengan harapan adda la nasi kukus yang aku idamkan....smpi jer satu kawasan tu...ada la og jual...aku hepi sket jer...then singgah la beli jugak...da beli ayam plak tak leh pilih...selalu tu mak cik tu bg aku pilihan...dan aku akan pilih peha...hhohohoho...tp malam td aku dpt part dada dan aku xsuka sungguh!!!nasi dia plak mak ai xda dalam bekas main cedok macam nasi biasa tak feel nasi kukus la...balik tu aku singgah 7E then aku nmpk kedai satu lagi jual nasi ayam kukus..dan seperti yang aku harapkan...huhuhuhhu...aku tak beli...aku balik hadap nasi yang aku da beli...tak sedap!!!!!itu jer...aku kecewa...tp perot aku happy!!!so aku tido balik...pagi ni aku bangun awal dan happy sket!!!


selamat menjamu selera korang!!!



LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..