Skip to main content

i'm 24 not 25...










12.09.2009 genap umo aku 24 tahun..huhuhuhu..rmi yng wish tp dieorg ckp sweet 25..kecewa plak tua lebih awal dari sepatotnya...hmmm...ape pun thanks la tok dieorg..suker sngt...so plan la nk wat birthday celebration...ade 3 tempat :
1.restoren nelayan kat titiwangsa
2.kelab golf aper tah
3.ikea
so pas p usha ikea yang memenuhi cite rasa..murah giler buffet die...satu kepala baru rm15.90...so wat la invatation...dari bebelas yang dijemput hanya 9 jer yang leh dtg...ok la at least ada gak yang leh dtg...hmmmm...kol 5 kak min da stand by kat sana coz tak leh nk boking die wat walk in jer...so kak min da dptkan pas masuk n tmpt...thanks kak min...

nak tau saper yan dtg....hmmm...kak min,yun n tunang,wan,taufiq,hafli,rafiee n razzif..hmmm...ni jer yang free..tak kisah ler kan...hmmmm...lega semua smpi tepat masa...tp seriusly mmg nazak sket coz nk berator amik makan kat situ pnjg giler beratur...tp tak yah wisau coz makanan die tak penah habis...best gak....makan smpi kenyang..huhuhuhu...we like it...ni antara pic2 yang sempat amik...

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..