Skip to main content

Terima Kasih Cinta @ Istana Budaya






26 Feb 2011...my first experience p tgk TEATER...lantak la org nk kater apa....yang penting aku da dpt potong satu lagi perkara dlm WISH LIST aku thn 2011...benda ni takde la dirancang pon...tup2 jadi jer...

meh aku wat kronologi sket...

mula2 pg tu kene g kije...then kije n da setel msg member...die ckp jd kuar...so ok la...plan nk g tgk wayang n cari brg jer...then tetibe plan terus bertukar...hehehe...kiteorg plan nk p tgk Teater...so survey la time teater...mmg da lama aim nk tgk cite cinta ni...so decide kul 3 punya show...

so nk beli la tiket online....keciwa.line bz atau aku yang tak reti....hmmm..ok la decide nk p beli kat sana terus jer...so sblm tu baca la code dress istana buday...semua yang aku pki time tu mmg takleh...so dicide blk umah tukar baju...seperti pemahaman aku la...

pki kemeja n slack dockers kelabu...kasut+stokin....hmmm..semangat ni...smpi istana budaya dlm kul 1...p beli tiket...time tu semua org da pndang aku len mcm...huhuhu...nk tau kenapa???

OVER CODE DRESS kot...huhuhuh...segan sngt nk jalan...mcm semua org ngah jeling pndg kat aku...mmg nmpk pelik agaknya aku time tu...


so da masuk dalam dok la...menyaksikan cerita itu...hmmm...syok sngt biler benda tu start...ada protokolnya n mcm2 lagi la...jln cerita ni sama dengan cerita CINTA... hah???cerita cinta mana....ala cerita cinta yang ada bnyk kisah tu...ha da tau ek...

paling best my favorite actor ada dalam cite tu...Norish Karman...kelas weh die..pastu my feveret radio announcer Sharifah Alia....Comel tol hot mama ni...lain2 tu aku suke gak tp bese2 jer...salute tok produksi teater ni...DASYAT...paling salute yang tukang tarik set tu...mmg fokus tol dieorg pada kerja...penari2 n penyanyi latar tu part paling suker bagi aku...mmg best giler dieorg...bnyk muka yang familiar dalam geng penari tu...eeeiiii banyknya yang aku suker...huhuhu...ok la senang ckp AKU SUKER SEMUA tentang teater ni...huhuh...k la smpi sini dulu...chow...



LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..