Skip to main content

i love my family...


hmmm...lama tak update blog nih...bz ler...skrg ni kat USM...ngah habiskan masa tok kursus intensif..hmmm dlm 3 minggu nih kijenya kelas...exam...kuiz..present...nk muntah da rasa..huhuhu..tapi tak kisah ler demi ijazah tu..sanggup ler...

balik kat tajuk....entah ler mlm ni nk feling2 plak...entah ler...2-3 menjak ni bnyk sngt anasir2 luar yang cube buat kami adik beradik berantakan...jangn la nk wat macm tu yer...sebab kami adik beradik sngt sayang satu sama lain...sakit rasanya jika tak bercakap dangan adik beradik nih..

mak plak skrg ni dlm proses untuk menghepikan diri..yer la ayah bau meninggal...air mata mak tak pernah kering...biler die dok sorg mula la dtg mcm2 memory...yer la da lebih 40 tahun bersama....hmmm..now my mum kat umah mak teh kat jitra...die ikot shah datang penang...tp shah anta die umah mak cik kat kedah...bagi die jupe adik beradik die...hmmm... i love se my mum hepi...ngat next year nk bawak die p vacation plak...maybe p KK kot...sebab anak die ni da jalan merata...die tak lagi...kalu ader rezeki satu family nk p buat umrah...doakan la ek...

smpi sini dulu la yerk...t shah update lagi blog ni...Assalamualaikum...

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..