Skip to main content

L.E.M.A.U


Its Monday AGAIN!!!

Ko da cuti seminggu ber hu ha hu ha masuk kije ko nak lemau plak shahir oi....huhuhuhuhu...korang bayangkan je...aku malas nk upload gambo....masuk2 jer opis segala mak nenek surat ko beterabur atas meja minta tindakan di ambil segera...dan the best part is...disaat ko nk letak kepala nk tido dan telelap baru 1 jam...msg masuk...bukan dari emai sahaja..malah dari SMS juga...what do u expect when people SMS u jam 1.04 am..kalu aku...mungkin ada kematian atau sakit tenat family terdekat (MINTAK DIJAUHKAN LA)...tp yang ko terima arahan kerja di jam 1.04 pg...MASUK METING!!!!yer...

lagi lemah bila ko da masuk meting pagi ni...head officer yang sepatutnya yang ada untuk mengesahkan boleh plak tak da..dan korang bayangkan lagi...aku da present separuh dari kertas kerja tu dan diminta untuk behenti dan dibuat pada hari lain...huh...bazir ayaq liuq ja...huh...

hurm...tarik napas panjang dan makan cadbury pon sedap ni...eh abang..kan cadbury tu ****...Jangan risau yang cadbury telah disahkan halal oleh jakim...jangan percaya pada khabar angin...nmpk tak aku wat iklan jap...hahahahahha...

moh la sambung kije...kang tak berjawab plak surat2 atas meja ni...chow chin cau...



LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..