Skip to main content

Master in Business Administration (MBA)

Alhamdulillah...

Ni first story yang wajib di share...alhamdulillah...saya da grad pada bulan Nov 2014...

da ada master uols!!!bunyi mcm belagakkan...tp mmg nk belagak pon...hahahah...takbur betol...actually mmg tak sangka akan dpt belajar sampai tahap ni...dulu ingat smpi degree pastu sudah...huhuhuhu...yerlah...aku start sedar diri lepas SPM kot...SPM terok gila...jangan ditanya brapa A yang aku score...tp mmg terok la...tp alhamdulillah...Politeknik offer gak blaja...dari Sijil Politeknik ke Diploma Politeknik ke Sarjana Muda (Kepujian) USM dan TERKINI Master UKM...saya sangat-sangat besyukur dan sangat-sangat besyukur dan sangat-sangat besyukur dan sangat-sangat besyukur dan sangat-sangat besyukur!!! nampak tak...seriusly ini adalah pencapaian terbaik sebelum masuk 3 series  ni...uhuk2...


Nak dengar story tak...ni cerita yang Mak selalu cerita...masa mak kat kampung susah...nak belajar pon xdapat...she need to get married awal...tapi dia berazam...nak pastikan anak-anak dia berjaya masuk universiti...dan alhamdulillah...3 orang anak di dpt masuk universiti...

the best part is...ada la sorg hamba ALLAH ni said like this to my mak n ayah..."ANAK-ANAK OMAR TU NAK MASUK UNIVERSIT?JANGAN MIMPILAH...DIA PON SEKOLAH TAK HABIH"..ayat tu mak pegang dan masih terngiang-ngiang kat dia smpi skrg...dan last year...pak cik tu dtg rumah sebab nk cr ayah say sorry tp da terlambat la...sebab ayah da takda...mak ckp semua telah dimaafkan dan kami pon minta maaf bg pihak ayah...and the best part...bila dia tanya pasal anak2...mak cerita sorg2...pak cik menangis dan dia kata dia malu..sebab anak-anak dia sorg pon xmasuk U...hurmmm....mmg mak puas hati...tp mak ckp rezeki masing2...

moral of the story...jgn la nk hina sngt org susah atau org tak pandai...rezeki Allah bg pelbagai bentuk...dan masing-masing ada hak masing2...aip...apa da start merepek ni...i should share great moment ja...hahahahah



SAPA NAK SESUATU BENDA USAHA!!!


so ada buat pic outdoor so ni nk share ngan korg...


                                                
Alhamdulillah....


Without this lady i am no body!!thanks mak...


The most sweet picture for me...



she is my supporter...





she also my supporter!!!



yang ni supporter special sket..i share almost everything with her during the time im doing my MBA...she not just give full support for me be she is my inspire for my study development...Thanks Alang...




Sibling...


i do happy with my achievement 


Without this mans..hurmmm...thanks for the great moments...



Classmate..




While Waiting...


Prof Ruha...She Awesome


 

Ini kita panggil lompatan kasih sayang kejayaan yer...hahahah



Ni video masa konvo...


Jai bagi bunga!!tp dia nak bear tu...mcm mn??hahahaha


Kekuatan saya!!

Currently tgh berkira-kira tok smbg PHD plak...ahaks...korang tolong doakan k...Next kita update pasal cite apa plak ek...hurm...hahahahahaha




LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..