Skip to main content

Bad Habit


Bad habit aku banyak gila kot...huhuhuhu...paling latest is...aku tidoq lambat koi 2@3 pagi..pastu pagi aku liat nk bangun koi 6pg...wat aku snooze jam smpi koi 7pg...pastu kelam kabut...pastu smpi opis lambat..pastu mood tak tentu hala...hurm...skrg aku rasa sngt la mengantok...dan aku bnyk benda nk kena setel..paling tak tahan...jap lagi aku ada meting...hurm...jgn aku tidoq dalam meting tu sudah...

bad habit ni mmg la tak elok..nama pon BAD kan...so hampa semua (ada ka org baca blog ni bukan aku ss ka hahahahahha) jauhkan la bad habit ni...

nak tau dak...smlm aku tidoq lewat pasai apa??

ha...aku tidoq lewat pasai aku beli buku baru..dan buku ni sungguh lawak,...and this book courage me to fight for my future..eh ada kaitan ka??hahahahha....takdala kaitan pon ngan future sebenaqnya...buku pasai kisah hidup sorg hamba Allah ni untuk suruvive di dunia fana ni...dan dia cerita ikot dan dia ja..best...aku suka...buku2 macam ni aku mmg laju baca...


hahahah..tp buku ni mmg awesome..suka baca kejayaan dia...kehidupan seharian...nmpk dak aku ni kepochi...hahahahah...so ini adalah bukunya!!!




CATATAN MAT LUTHFI

for those yang tak kenal sapa mat luthfi hampa leh tgk n kenai dia ikot link kat bawah ni...dan aku yakin ampa akan rasa teruja nk beli buku dia...hahahahahah #catatanmatluthfi

https://www.youtube.com/user/matluthfi90

hope mamat ni pon berjaya la abihkan Master dia kat Curtin Uni tu...n i hope semangat dia blajaq kat sana aku dpt serap masuk dalam pala...mana tau PHD dari curtin Uni...insyAllah...amin...


LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..