Skip to main content

Menghitung Hari Ke Hujung 2014

hari ni 24 Dec 2014...tinggal 7 hari lagi kita nak masuk 2015...hurm...da tak lama kan...its only a week...

so apa yang aku da dpt tahun ni,...hurmmm...

no need the list...but cukuplah aku mnetion...its a lot of happiness and sadness aku dpt untuk tahun ni...so aku happy...thanks Allah for this rezeki dan sesi pembelajaran untuk hidup yang terbaik...

tahun terakhir untuk berumur 20 an...tahun dpn masuk 3 series..yes im ready for it..

and today...ada berita yang sngt mengejutkan...sangat2..one of bos kat opis ni meninggal dunia...yer mmg da ajal dia smpi...tp kalu kita tgk org tu sihat walafiat dan happy jer...bila tetiba2 pergi mmg sedikit mengejutkan...Allah mmg sayang org yang baik2..sebab tu dia ambil dulu...semoga rohnya dicucuri rahmat...alfatihah...amin...

i dunno why...tp bila menulis kat blog aku lafi suka compare dengan nk buat status kat FB...mungkin sebab kat blog yang takda org baca ni aku leh share semua rasa without feel org akan sentap tak memasal..kalu kat FB bukan takat org like tp mcm2 lagi...hurm...

tahun ni rasa mmg patot kene muhasabah diri...tgk apa benda yang Allah da beri kat aku dan kene balas balik untuk DIA...hurm...

LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..