Skip to main content

T.E.P.E.R.A.N.G.K.A.P


Disaat hati ko meronta nak sesuatu...jiwa kau fokus di kehendak kau..datangh satu perkara tanpa rela ko dan ianya berlaku...hurmmm

should i tell the true story???hahahaha..drama da nk start..seat back relax and enjoy yer,....

skrg ni aku dalam persimpangan...antara simpang kebahagian dan juga kecemerlangan...tapi aku perlukan kedua-duanya..hurm...nak amik 2-2 mmg takleh...sebab satu mmg kene korbankan...actually pada awal kejadian aku lebih memikirkan untuk kecemerlangan...tetapi kini aku da start pk lebih kebahagian...hurm...

skrg ni aku tgh mencari dalam hati kecik aku ni...mana yang lebih aku berat...mmg betul...org cakap...kebahgian+kecemerlangan = HIDUP BAHAGIA tapi aku rasa tak...aku mmg kena pilih salah satu...

mana simpang aku nk masuk ni..hurmmm...

(Sumber Imej : GOOGLE)

aku rasa aku kene kuatkan usaha untuk mendapatkan bantuan DIA...kene gandakan sebanyak mungkin...sebab aku yakin DIA jer dapat bantu aku untuk dptkan keputusan...kalu kita tanya manusia...masing2 akan ada pendapat masing2kan....

(Sumber Imej : GOOGLE)

Betolkan org ckp....hidup ni macam acara sukan lumba lari...dalam 8 orang yang belari tu..akan ada sorg dpt lari dengan laju dan takda halngan untuk dia...ada sorg tu lari tapi kene lompat2 paagar...ada sorg tu lari da akan jatuh dan kena bangun balik untuk terus belari,...ada sorg tu akan lari jatuh dan tak nak bangun dah...ada org tu tertinggal kat garisan permulaan sebab takut nak belari...ada sorg akan merangkak untuk smpi penamat...ada sorg tu akan belari dengan mendorong org lain belari dngn dia dan akhir skali ada org tak tau nak lari kat mana...hurmmmm...


(Sumber Imej : GOOGLE)

So kita pilih la nk lari mcm mn...dan pastikan apa larian yg kita pilih tu bg kita kecemerlangan + kebahagian....



LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..