Skip to main content

UMAH OH UMAH



Famy My Junior@Rakan Sekerja
@Housemate

Beg BAru dari Sabah..hehehe

Rafiq melihat kawasan rumah

turut hadir memasang almari..Zul

Mengikat Almari....
UmAh BaRu....

Today start dok umah baru...sonoknya...tp jgn salah faham laks..dok ngan my sister lagi seronok...coz blk2 da ada makan..heheheh...tp memikirkan jem yang tak larat nk redah tiap2 petang tu so plan la cari rumah...

sonok sngt biler Famy (new housemate@junior masa sek teknik) inform die nk cari hoouse mate n die da dpt umah...dengan kadar yang mampu disewa...sonok giler r...hehehe...tapi tak sangka...jupe blk junior selepas 8 thn tak de khabar berita...kije skali lak tu...hmmm...dok skali huhuhuh....

so hari ni xtvt pertama dengan housemate p usha barang...as usual...depa tak beli aku da beli..heheheh....now semua da kelitihan terbongkang sudah...hahahhaha

actually selepas dari belaja ni la first time try nk idup sndr....dulu masa kije kat kuantan dok ngan mak jer..skrg da kije KL dok ngan my sis...dari subang pindah dok serdang....skrg nk try la idup sndr...almaklumlah umur dah nk masuk alam dewasa...nothing special la aku ni..hehehhe

so far semua ok kecuali Mak...td kol bgtau da masuk umah baru..die pon tinggal la pesan panjang berjela..pastu biler part kawan ajak naik moto die da start panik....hmmm....mak sngt risau...hahahha...tp bile ckp jarak umah ngan opis dlm 5Km die da ok..hehehe...sayang mak sngt...tp kalu ayah ada lagi la die tak bagi..die lebih kenal anak aku dari aku kenal diri aku...hmmmm...ayah rindu ayah....

ok ler..ni dulu tok mlm ni...owh i already got result for my last sem...alhamdulillah...semua past...so sem baru pun da nk mula...hope makin rajin la nk ke kelas..hehehe...sonoknya da masuk thn 3...syukur alhamdulillah...

Hasilnya....heheheh...tq Rafiq,Zul n Famy
LOVE to be PEACE....

Comments

  1. Kadang-kadang nk mula hdp kat umh baru ni, mmg bykhbs duit. Tp best sbnrnya sbb kita blh decorate 'halaman' bilik kita mcm mn kita nak...anyway, cantik almari...mcm nk jugak..hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..