Skip to main content

raya prepareration...

ni raya tahn lepas punya baju..
me n my mum..love my mum so much...

Salam Ramadhan..

hmmm...da bersawang da blog aku ni tak di updatenya...hmmm..ari ni semua bos cuti so mari kita update..hahahah...

ari ni da 20 ramadhan..alhamdulillah selamat lagi setakat ni..walaupun awal puasa demam+sakit perot tp ku harungi jua...chewah...awal pose best sngt mak datang sini with my elder sis...mari anta anak buah ke kolej kat area seremban..so semua anak2 cik jah pun turun la ke rumah my sis kat pajam...hmmm...my elder sis tak penah smpi nilai...so esok tu waktu free kiteorg p nilai...hayohhh giler punya shoping...smpi nk kene order lori bagai nk bawak balik barang...cik jah relax jer coz da bnyk kali datang bontot persona tu penoh..hahahha


thn ni 2nd time raya tanpa ayah..skrg ni baru aku rasa mcm mn la anak2 yatim piatu beraya..sedih uol's...hmmm..apa pun pasrah jer la..teruskan berdoa untuk ayahanda tercinta..semoga rohnya terus dicucuri rahmat...amin...

tahun ni all mysis turn raya kat umah mak mertua..so tingal la aku, mak n andak + family my elder sis(sebab umah mak mertua die selang sebuah dari rumah mak hahahah...so mak plan nk balik raya kat kampung halamannya Kedah...agak berat die nk wat keputusan...die rasa bersalah "tingal" ayah sorang2...tp die da buat keputusan...so kami akan balik kedah..as my mum wish..balik pun nk setel beberapa perkara...ok ler...plan balik 08hb sampai 12hb sept(my birthday)..cuma kami bertiga...

smlm aku n mak p shoping kat ECM...sonok sngt..mak beli kasut...aku beli baju for me n my brother (hampeh kene beli tok die)..sblm raya baju plan warna coklat..alih2 smlm biler da bershoping bagai da tertukar kaler..HIJAU ok...hijau pucuk pisang...

LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..