Skip to main content

Umar Uzair...

1. Mohamed Rasdi
2. Muhamed Rashmizi
3.Muhammad Ariff Aiman
4.Nuramirah Athirah
5.Muhammad Adib Iqbal
6. Nuramirah Hidayah
7. Rabiatul Adawiyah
8. Mohammad Luqman Hakim
9. Mohammad Danish Hakimi
10. Mohammad Alif Hakim
11. Raudhah Munawwarah
12. Umar Uzair

OMG!!!!!aku da ada 12 anak sedara!!!hmmm...tahun ni bajet raya kene tambah...huhuhu..tp biler kumpul2 ramai2 raya ni sure best coz leh gadoh ramai2...semua dibawah naugan BETA!!!hahahaha(gelak jahat)

Umar Baru jer 26hari pada hari entry ni ditulis...tp smlm die da p shoping baju raya kat jusco equine...hehehehhebest shoping ngan die...coz die tak memilih...die terima jer...heheheh...sepanjang masa shoping die tido jer kat atas abah die...abng ngah alif n abng long luqman jer sibok pilih kaler baju...hmmm..skrg ni mana2 pergi pun sale giler2 babas...huhuhuhu

SELAMAT BERSHOPING KEPADA SEMUA!!!!


LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..