Skip to main content
BANGKOK THAILAND!!!!

Dah lama tak update kan..skali update tok bacaan setahun..hahahahah

kali ni mk upadte pasal aku p vacation kat Bangkok...Bulan 10....2011...haiyoh da basi baru nk update..heheheh...sorry la yer...sngt bz...

Plan nk p Bangkok ni last minute..with my best fren...die ajak...so follow saje...heheheh...semangat sngt nk p...mmg seronok...

time kitaorg nk p kecoh kat Bangkok masa tu nk banjir...tp alhamdulillah...aku n kawan aku selamat smpi Malaysia..beberapa hari pas kitaor balik tgk berita bangkok banjir...syukur sngt mmg Allah nk bagi aku peluang tok tgk bumi DIA yang luas...

pergi lebih kurang 4 hari 3 malam kalu tak silap...ittenary  perjalanan di set up sepenuhnya oleh kawan aku...aku ikot jer...smpi2 kita org p satu kawasan tmpt menjual hasil tangan org Thailand..mcm2 ada..baju...seluar...mainan...kraftangan DLL..SILA RUJUK PIC DI BAWAH UNTUK RASA KESYOKKANNYA...


 See..i told u guys already!!!!
 My Best Friend da start shoping..hehehehe
 Meriah sngt tmpt ni...


 Bas pon bnyk..tapi nak naik tak berani la...heheheh..sesat kang...
Rasanya ni la stesen yang paling hampir ngan tempat ni...

dalam dok berjalan kat kawasan ni...kat sini da menunjukkan org kat thai ni sngt kreatif..sebab...selipar dieorg pon boleh bubuh manik k...ko ada???

pastu kita org pergi mcm2 lagi tempat...tgk show budaya dieor...tgk show seronok...heheheheh..pergi floating market...pergi tgk tmpt2 sejarah dieorg n macm2 lagi...korg tgk pic kat bawah ni plak k...



 show ni best...
 ni pon...menarik sngt...





LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..