Skip to main content

Umrah 2013

Assalamualaikum...

Alhamdulillah saya dan family dpt buat umrah tahun ni...dalam bulan 3 ri tu...saya dan mak serta kakak ke tiga saya....perncangan agak lama...tp alhamdulillah...doa mak nk pergi dengan saya telah dimakbulkan...mak saya dpt pergi buat haji tahun lepas..selang beberapa bulan dr die balik dpt plak pergi umrah...syukur...

Kami amik pakej Andalusia...agak ok la servis die...sebab dalam kondisi jemaah yang terlalu ramai dalam satu masa mereka cuba buat yang terbaik...


Mak dan saya selesai mengerjakan umrah bersama

Saya sngt besyukur dapat pergi sana...rasa tak mau dah balik Malaysia dan mau kekal di sana...pengalaman yang sngt berbeza...umrah ni ajar saya untuk lebih nertanggungjawab, besabar, mensyukuri nikmat NYA dan segala-galanya...mmg ini adalah perkara TERBAIK yang pernah saya lakukan...saya tak leh nk cerita betapa indahnya tmpt ni...betapa bestnya pengalaman ini...dan betap tenangnya hati saya disana...

 Our Umar Uzair


Dalam Masjid Nabawi Solat Subuh..both of them sngt bersemangat...apatah lagi saya...





punya lama tak update saya dah lupa mcm mn nk tegakan pic ni...hehehehe...sorry

keseronokan berada di sana sukar di gambar..ustaz mutawif plak sempoi...mmg best...tak rasa rugi apa pon kalu g sana dan berbelanja...hidup kita akan rasa tenang sebab kita dekat ngan die..







lagi gambar tgk kat FB saya k....apa pon saya nk menyeru kepada rakan-rakan yang mempunyai kelapangan duit dan masa...dtg la sini...kalian akan happy!!!insyAllah...

Nota Kaki : Semasa kat sana saya doa jumpa Ayah...hari2 buat solat Hajat...tp xkesampaian...takpalah...saya tetap doakan yang terbaik untuk ayah saya... I DO MISS U SO MUCH AYAH.. :)

LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..