Skip to main content

Ausie Trip

Salam,

Guys,

Lamanya memalaskan diri...sampai pasword nk buka blog pon dah lupa...hahahahaha...

sebelom tu...

SELAMAT HARI RAYA!!! MAAF ZAHIR BATIN!!!

heheheheheh

rasanya xshare lagi pasal trip g Ausie...

For those know me mesti tau...saya mmg gile nk g Ausie dari zaman sekolah...tp tu la..blaja tak pandai...hahahahah...tp syukur still leh blaja kat Malaysia ni...Alhamdulillah...

So plan nk g Ausie ni last minute plan...sebab die ajak oleh sorg kawan...so redah jer....kebetulan die ada sepupu kat sana...so its more easier untuk kami jalan2 kat sana...hehehehehehe

Total belaja = Tiket Flight (Air Asia) + makan dalam flight (beli atas flight xbook) + Hotel (Bukan HOSTEL) + Tambang Bas + Makan kat Ausie + SEBENIER ALL in la senang cite RM 3,500...tak kurang dan tak lebih RM 0.01 pon...untuk makluman pergi ni 7 hari...

so bawah ni adalah gambar masa kat sana..



NI masa sampai..dalam train dari airport nk g tgh town...i just think like this train sangt awesome sebab klasik jer ropanya...dan PALING penting xda masa die nak DELAY macam KTM!!!



Ni pulak time nak naik bas...satu kad ni boleh naik 10 kali...xda kad xdpt la nak naik...



Port makan...jauh mcm mn pon p...Makanan Malaysia tetap dihati....



Lokasi SHOPPING!!!



lokasi pertama SYDNEY OPERA HOUSE!!!!









tetibe kapal besar lalu...dan terus buat wish baru....nak naik cruise plak...hahahahah



aktiviti WAJIB







ianya jinak dan bebas!!!



dia kekwat SNGT!!!!



takot kene gigit..hahahahahaha





perkampungan penguin



ayam COMEL!!!!





Dah jauh baru nk kembang...huh



saya terkesima...pertama kali tgk...



tgk batu...three sister..




FISH MARKET!!!!



the food



SNGT SYOK!!!













our cute tour guide...thanks you so much..





mencari PAUS!!!















tetap ada..hahahahaha









really have fun...sangat syok...lagi gambar boleh tgk kat FB saya..


LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..