Skip to main content

Phnom Penh Cambodia

Weeeehhhhuuuuu...again unplanned trip..dapat tiket murah teros calobeta jer..hahahaha...so ni gambar2 pergi Phnom Penh ri tu...best tapi panas sngt2...btw...we are so lucky...turun jer flight during the time nk keluar dari airport n nak tukar duit...satu brother ni tegor kami...berbahasa melayu..skali katanya die study kat UIA....die dtg nak amik a couple of Malaysian...die ni mcm tour guide la..so kebetulan couple Malaysian ni terpaksa tinggalkan anak dia sebab tak bawak pasport...so dia ajak kami tumpang dia la..katanya kete kosong...so berani mati jer kami ikot...dalam kete sakan la kami dok bercerita...dia da bnyk kali datang n disugest beberapa perkara..buat baju melayu...beli bag...tu jer yang ingat...hahahahah...so enjoy la pic2 kat bawah ni k...




tut tut dia ada radio...lagu masa ni lagu noraniza idris...suka dia bila kami ckp.."nice song"...hahaha


 ni namanya Cheezy Wedges Cambodia...fries letak cheese... huh...but no worries..kalu korg g Phnom Penh...KFC dia HALAL

 KElaskan..tut tut ada langsir...murah jugak la...actually kalu korg bawak duit USD tak yah tukar..sebab sana leh pakai duit USD...kalu tukar duit die siap sedia bawak guni ler...hahahahah
 This one suggest by tour guide yg kami jupa...Homemade ice cream...yummy...






 Jeans sini MURAH...so it much better to buy in here compare Ho Chi Minh


 Show pasal hidup dieorg..best gak la...




 Bandug soda kene buat sendiri...die kasi susu dalam ice jer..

 WAJIB...

















LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..