Skip to main content

Tahun Harapan...Kejayaann...Kekayaan...Amin...Welcome 2014

                                            



Alhamdulillah kita dah selesai dengan 2013....sekarang kita akan berurusan pula dengan 2014...bersamalah kita doakan yang terbaik. semoga setiap halangan dan dugaan yang kita bakal lalui kita dapat hadapi dengan tenang. I really hope for this year STRESS akan pergi jauh2...STRESS pada benda tak berpaedah la...mana leh STRESS kerja atau something serius pergikan...nnt boring plak hidup...

BTW i already move out dari rumah sewa lama...n now akan tinggal dekat rumah pertama masa i mula2 kerja...alhamdulillah..n i also will learn something new...hidup SEORANG DIRI..before this rumah sewa n family ada jer org nak sembang...sekarang ckp ngan dinding la..hahahah...

Apa pon wishlist untuk tahun 2014 adalah seperti berikut :-

a. Habiskan MBA as plan
b. Try to get something better in career development.  
c. To get my OWN house.
d. Will spent more time with mommy
e. be the better person
f. Stop "SENTAP" with others. Dah tua kot..
g. Nak travel lebih jauh
h. Nak manage sumber kewangan dengan lebih baik
i. Will be more positive
j. nak kurus balik macam aman sekolah dulu. Target 65kg..

tu jer kot...banyak jugak kan...whatever it is i will push my self to work on it..wish me luck guys. 


My Dream


Will work on it to...


Ni kene betol2 displin


Need to spent time with this girl..



Wish all of u Happy new year n get whatever u want this year...amin...





LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..