Skip to main content

When u really need BFF


Again hari isnin lagi...hurmmm...rabu smpi ahad lepas mmg disaster sungguh hidup rasanya...ada meting smpi AHAD!!!!dan isnin ko nak masuk kije dengan lenguh2 badan dan seribu keltihan yang teramat...btw lenguh2 badan tu punca dia swimming kat PD...hahahah...tapi takkan xleh kot...time ptg tu aku lari sat berenang...hahahah...aku tak tau la...sejak da makin tua ni aku makin suka kat laut plak...rasa cinta dengan keindahan dalam laut tu buat aku rindu nk terjun laut...ada gak plan nak amik course diving...tp xberapa nk confident sangat...sebab bila tgk dalamnya laut tu ada plak rasa seram...hehehehe...xpa la...kita main snokerling pon da ok...janji nampak bawah...heheheheh..

sambung cerita based on tajuk...skrg ni aku mmg perlu seorang BFF yang da kenal aku luar dalam..dan aku pon kenal dia luar dalam...skrg ni aku ada la beberapa BFF tp hanya aku yang kenal dieorg luar dalam...tp depa tau luar aku ja...tp aku ada sorg BFF ni...mmg dia kenal luar dalam...tp bila aku nk cite jer prob dia bz...yer la...dia jauh...tak dok KL...pulak tu dia da ada family...aku paham la...tapi tu la...bila kita memerlukannya...emosi aku mula menguasai diri..aku rasa nak marah...nak merajuk sebab xda org nak dgr masalah aku...sudahnya...aku simpan..bila makin tak tahan aku mula la buat benda merapu dan tak pk panjang...

huhuhuhuhu...kadang2 BFF aku yang selalu dengar masalah aku akan buat aku pk...ko ni betoi ke ikhlas nak dgr...atau ko terpaksa...huhuhuhu...aku skrg ni betol2 tgh stress...nak cari BFF yang betol2 paham situasi kisah hidup aku ni mmg agak payah...aku bukan la soerg yang baik dan sempurna...terlalu banyak kekurangan dan kelemahan yang ada dalam diri ini...kalu la aku boleh cerita semua yang berlaku kat sesorg dan dia boleh berikan aku jaminan tiada org lain tau benda tu..hanya DIA , AKU dan ALLAH...susahnya rasa...

aku rasa kalu la aku tol2 jupa BFF yang kenal dan masak dengan cerita luar dalam aku mesti best...dia akan jadi motivator terbaik untuk aku...huhuhuh...we share everythings without any secret at all...cerita habis semua...tanpa perlu berselindung...hurmmmm...hal aku yang sebenar...hal keluarga aku...hal kerja aku....hal belajar aku...hurmmmmm...susahnya nak yang mcam tu...


hopefully....one fine day i will have a very very very very very very understanding BFF ever!!! (amboih very dia) huhuhuhuh

btw :: BFF aku skrg pon xbaca blog aku...hurm....walaupon tak baca...tapi aku tetap sayang kamu semua BFF!!!!!kalu ada yang terbaca jangan sentap pulak yer...hohohohohoho


LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..