Skip to main content

Tahun ke 6...


Alhamdulilah,,,

hari ni genap 6 tahun aku disini...mencurah bakti penuh setia...wah gituh...

dalam tempoh 6 tahun banyak gila up n down...jatuh dan bangun...bediri dan terjelepuk aku redah...

agak lama...6 tahun aku di Department yang sama...unit yang sama...bos yang berbeza2..big bos yang tu jugak...hahahahahah...

dulu masa first day lapor diri rasa diri betol2 terpencil..baru nak create realtion with others...tp alhamdulillah...skrg da kenal agak ramai org...

dalam tempoh tu jugak...ramai la jugak2 kawan yang da kecundang...BERJAYA...dan aku juga ada dalam kalangan yang statik di situ sahaja...ahahahhaha..

nak bocor satu rahsia...first time aku naik flight masa kije kat sini r...huhuhuhuh...gila kentang...24 tahun hidup...baru skali naik kapal terbang sorg2...hohohohohoh...mmg kampung habis lah kat airport time tu...

skrg alhamdulillah...i do proud with my achievement 








HAPPY 6th ANNIVERSARY BATCH 5/2009....



LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..