Skip to main content

Sakitnya tuh disinih!!!!!

dua tahun beturut benda sama jadi...da aku berdoa pada hari yang kedua untuk ALLAH cekalkan hati aku dan prepared benda ni...jgn bagi hati aku terasa atau tersentuh dengan apa saja keputusan yang akan berlaku...

TAPI.....

aku sedih jugak!!!!!arghhhhh..i hate this feeling damn much!!!its happen again!!!aku da puas pujuk hati...dan aku kene sesorg yang aku betol2 leh percaya untuk share benda ni...MASALAHNYA SIAPA!!!!siapa yang paham dan tak salah anggap dengan apa yang aku rasa ni!!!!!umpama ko telan sesuatu tapi tak lepas...dok lekat jer atas lidah ko ni!!!

aku tau aku xpatot rasa mcm tu...sebab kita mmg tau tahap kita mcm mn kan...tp ati tetap takleh nk terima!!!

Sekian untuk sesi luahan emosi aku dipetang hari ini....


#sakitnyatuhdisini


LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..