Skip to main content

demam makin menjadi...



hmmm...this week leh demam plak..start smlm ngan selsema...siang ok..mlm je dtg la panas tu smpi ngigau2...nasib mak ade..huhuhuh..anak mak...huhuhu...love u mak...dari awal puasa till today mak masak...huhuhuhu...

today p la klinik dahlia..dekat ngan opis..p kol 8.30a.m after 1hour baru di panggil balik...hmmm...doctor die mesra gak..selesa...after cek2 semua doktor cakap hmmm..."u da dijangkiti virus"huhuhuhu cuak gak that time...tp doctor tu sahkan bkn H1N1 k...di ulangi bukan...tekak aku kene virus ape tah..ada jangkitan..hmmm...so dapat la ubat td..tok batuk,selsema,demam n jangkitan...hmmm...tau tak charge brape...hmmm RM 42 jer..takpe bkn aku yang bayar...hehehehehe...

balik kije td jem terok...jln tak jem tetibe jem...ape lg excident...terok giler td kat jalan kuching 3 kete...hmmm...pastu kat jalan kuala selangor ada gak satu...aku tak la tgk beria coz yang punca jem td la org slow nk tgk excident...boleh nk jadi prihatin bagi aku tp jangan la smpi stop kete tok tgk...sian orang lain...smpi umah td kol 7 selalu kol 6 tu da smpi...hmmm...mak da woried katenya...huhuhuhu...

cite si kecik tu 2-3 hari ni sibok nk balik umah die...adik nk balik katenya..mengamuk2..pening dok layan die ngan mak..org da ckp ni umah die gak..tp tak nk...huhuhu..mcm tu la kalu da mak n ayah tinggal anak2 kat kampung...huhuhuh..

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..