Skip to main content

Final sem exam




Dia datang lagi...exam kali ni bulan 4 jugak...aku amik 8 subjek...huhuhu...bnyk kan....hmmm...insyallah leh buat...11-14 (4 paper)....21-22 (3 paper) n 25 (1 paper)....

leh tahan gak bederet exam aku ni...tp untung gak coz exam kali ni aku wat kat kuantan...hmmm...so dengan erti kate lain dari 9-17 AKU CUTI!!!! 21-25 AKU CUTI LAGI!!!!...sonoknya biler time cuti ni...tp bile nak masuk kije balik CONFIRM liat...huhuhuh.....tak suker tol...

Adakah aku bersedia???hmmm....sudah tentu TIDAKKKKKKKK!!!!....weh mana aku belek apa2 lagi...note pon baru jer print..panas lagi ni...huhuhu...tensen weh ngan exam mcm ni...confirm kene pulun study...mmg tol2 kene pulun...memandangkan ini tahun ketiga aku...impian tok habis 4 tahun aku akan buat..huhuhuhu....



owh by the way...hari ni kuar result SPM kan...so GOOD LUCK tok yang amik spm...tok yang berjaya taniah...tp tok yang kurang bernasib baik jgn putus asa...spm ni bukanlah penamat tok korg bentok kejayaan masa hadapan...



LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..