Skip to main content

M.A.L.U.U.U.U.U.U.U.U.U



erm tajuk entry pon dah menakutkan...huhuhuhu...bukan mau membuka pekung didada tp cuma ingin berkongsi kisah duka yang aku lalui hari ini....sian aku wei...huhuhuhu...

meh aku cite dari awal...



kawan aku bagi aku adiah KASUT CIANO k..katernya beli kat KLCC...wah grand tak hingat tmpt beli kasut ni..kalu ikot aku jenama BATA la yang menjadi pilihan dihati...sebab mak n ayah ajar dari kecik pki kasut jenama tu...huhuhu..lagi pun MURAH...kalu CIANO ni haruslah mahal...

kenapa dia bagi??well die bagi sebab kaki die tetibe bengkak...the best part is semua org kat opis try kasut baru dibeli tu n tak muat...tetapi bile aku try saruk....perghhhh ala2 cinderella k...ngam2 kasut tu ngan aku...so beliau telah menghadiahkan kasut tu kat aku...BANGGA tak terkate la time ni...bile pki semua org kater CANTIK...mesti la bangga sebab org kate CANTIK n org yang pki terus akan jadi HENSEM yer...hmmm...korg terima jer la ek...hehehhe

aku akan pki kasut ni bile kene g kije luar mcm meting, lawatan kemana2..sebab kasut mmg mahal n catik bukan nk belagak tp nk match kan dengan jwtn yang dipegang aku pki ler...hehehe...mungkin sebab riak la aku terima padah hari ni...huhuhuuh

hari aku kene attend satu meting kat luar...n aku g sorg...sebab takde org yang nk ngan aku...sedih...

so da smpi tmpt meting aku pki kasut...tok yang close ngan aku mesti tau..aku ada bad habit...bawak kete takleh pki kasut...i know bahaya...tp aku selesa mcm tu..


so bile da pki aku bejalan dari parking dengan penuh bergaya smpi kat lobi n tmpt meting..ok...nothing happen lagi....relax korg ek....meting n berakhir dengan penuh drama skali hari ni...hmmm...habis aku berjalan dalam bilik meting jupe ngan somebody nk mintak something...KASUT SAYA MASIH OK!!!...

aku kuar dari bilik meting...jalan dengan penuh bergaya...seriously bile aku pki kasut ni aku rasa CONFIDENT tok berjalan...sampai la kat lif...bile nk masuk lif kerjadian tidak diingini berlaku....

TAPAK KASUT TERCABUT....dah la semua org baru kuar meting...MALU AKU WEH...AKU...drama air muka dijatuhkan pun telah bermula...aku heret la kaki aku masuk lif...dari tingkat 12 aku kene plak p lobi serah pas...pon mengheret...biler aku nk melangkah biasa haruslah bunyi seolah2 seperti bergendang...huhuhu...malu weh...semua org kat lobi tgk aku berjalan...mcm org cacat...sian aku...huhuh...untuk cover malu aku telepon pemberi kasut n luah perasaan kat die...bukan tak menghargai...tp itu jer cara aku tok cover org dok perati aku...huhuhu...

aku heret lagi kasut tu merentasi lobi n koridor...smpi satu tmpt bile aku sedar atau nmpk org lalu aku akan berenti...sedih weh...malu giler...aku teruskan perjalanan...aku nk lintas jalan jer...tapak kasut tu secara rasminya telah tercabut keseluruhanya...so bile aku jalan aku da mcm si capik...terhenjot...sebab sebelah kasut tinggi...huhuhu

mmg memalukan weh...sedih tol aku rasa hari aku lalui hari ni...namun aku pasrah n berserah...huhuhu...nk tgk gamba kasut...ni tgk ni yer...







Sekian untuk hari memalukan...huhuhuh


LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..