Skip to main content

A year To Remember 2015...

tajuk tidak keterlaluan harapnya!!!

Tahun yang mencabar??

for me yes!! i really need to survive and make sure all of my dream will come true!!!

so mcm mn korg punya 2015??dia baik ngan korang atau da start nakal??hahahah...for me dia baik lagi layang saya setakat ni..tak tau la untuk hari2 mendatang...tahun 2014 boleh digelar "tahun terbaik saya" hope tahun 2015 boleh gelar "TAHUN PALING BAIK UNTUK SAYA"...hahahaha

btw...teruskanlah memberi sumbangan kepada mangsa-mangsa banjir di pantai timur..mereka sangat memerlukan bantuan kita...for those yang telah menjadi sukarelawan congrats dan semoga Allah memberi kalian lebih pahala atas usaha yang telah dilakukan...mcm2 post bantuan yang diberikan...dari pakaian...makanan...cuci rumah...thats make me totally proud to be malaysian...kita sngat prihatin dan sudi memberi pertolongan untuk sesiapa jer yang mengalami musibah..

hari smlm dan hari ni da start sekolah yer adik2...jgn nk tido2 lagi...uncle (tuanya!!!) harap semua adik2 fokus dan pastikan dapat bagi parents uols perasaan gembira bila melihat keputusan yang cemerlang...for my niece...Adib, Danish, Hidayah, Rabiatul, Raudhah, Luqman n Alip...good luck...tok jai...bila nk g sekolah???hahahah


pppsssttt::::baru balik breakfast...skali lupa belom tekan "publish" nmpk tak betapa laponya aku ri ni...hahahahha


LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..