Skip to main content

Mudahnya Memberi Arahan...


Lately ni banyak sangat arahan kerja yang diterima dan banyak sangat permintaan yang pelik2 dari bos aku org luar dan orang awam...

hurmmm...

people will keep complain about stress kerja dengan arahan kerja yang melampau-lampau ni kan...hurmmmm...tapi bila kita pk balik...adat la dia kan BOS!!!

kita akan tetap tak puas hari sebab dia bagi kita arahan kerja kat kita mcm2 dan kita rasa menyusahkan untuk kita dapat maklumat2 yang dimintak...

huuuuurrrrrmmmmmmmm....bila la aku nk jadi bos pulak...agaknya aku akan mcm di gak ke? mintak macam2 sampai staff fed up ngan aku...hohohohohohoho..

bila org sound kau "ha tu la...sapa suruh main2 masa blaja...kan da jadi kuli..." #sentap uols...sama level je education aku ngan bos aku ni...hurmmmmm

adakah kita akan bahagia bila kita berjawatan tinggi??atau kita lagi bahagia dengan level kita skrg??


renung-renungkan...selamat beramal...





LOVE to be PEACE....

Comments

Popular posts from this blog

Emosi

aku suka menulis kat sini sambil aku beremosi...kalau aku sedih sambil taip aku teriak...kalau marah sambil taip aku sumpah seranah...mcm skrg aku tgh happy...so taip sambil senyum2 kambing... aku rasa untuk this year aku berangan nak tulis pasal apa yang aku suka buat...seperti MASAK...hurmmm....balik ni nak try buat fries la...nnt aku rasa rajin aku post kat sini!!!! LOVE to be PEACE....

xpenah dgr..

korg tgk tajuk entry korg mesti kater aku jakon..tp korg tgk bidio ni... korang tgk mesti biasa...si Danish naik then benda tu gerak sambil ada lagu kan...BUT!!!cuba dengar lagu tu Lagu tu dalam BAHASA MALAYSIA!!!ni first time aku dgr benda ni ada lagu bahasa malaysia...sngt syok layan k... ni satu perkara yang kita harus teruskan...bagi budak2 kecik dgr lagu melayu..yang memberi nasihat,....very nice... syok giler!!!  LOVE to be PEACE..